Krajowy Systemu e-Faktur, czyli KSeF, który miał zacząć obowiązywać od 1 lipca 2024 roku został przesunięty w czasie. Minister finansów nie podał konkretnej daty wdrożenia obowiązkowego KseF ale zapowiedział, że na pewno nie zdarzy się to w 2024 roku.
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur jednak nie w 2024 roku
Minister finansów, ogłosił zmianę w terminie wprowadzenia obowiązku stosowania elektronicznych faktur w Polsce, argumentując tę decyzję koniecznością przeprowadzenia audytu przygotowanego rozwiązania. Minister poinformował, że obowiązkowy KSeF na pewno nie ruszy 1 lipca 2024 roku ani też do końca bieżącego roku.
Zalety KSeF
Dzięki przełożeniu daty wdrożenia KSeF, przedsiębiorcy zyskają dodatkowy czas na dostosowanie się do nowego systemu elektronicznych faktur. Z drugiej strony przesunięcie terminu niekorzystnie opóźnia proces modernizacji i dygitalizacji e-faktur w Polsce. Przesunięcie KSeF-u opóźni także wiele korzyści dla przedsiębiorców, które niesie ze sobą cyfryzacja faktur.
Wprowadzenie KSeF umożliwi firmom m.in:
wykorzystanie danych księgowych do zarządzania firmą na bieżąco;
redukcję kosztów administracyjno-księgowych;
zachowanie większego bezpieczeństwa i porządku w dokumentach;
skrócenie terminu zwrotu VAT;
automatyczny obieg faktur.
POLECAMY
Najlepszy program do fakturowania!
Wszystkie rodzaje faktur dla każdej firmy
Precyzyjny i niezawodny magazyn z numerami EAN, SN itp.
Rejestry kontrahentów, usług, środków trwałych, wyposażenia.
Analizy, drukarki fiskalne, JPK, BDO ...
Działaj online w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca
Jestem bardzo zadowolona z usług. Czysto, jasno, przejrzyście i bezproblemowo.
Widać, że system dynamicznie się zmienia i obrasta w coraz to nowe funkcjonalności zachowując przejrzysty i czytelny interfejs. Zrezygnowaliśmy z tradycyjnego programu do fakturowania i nie żałujemy decyzji.
Profesjonalny system. Szczerze polecam.
Prosty w obsłudze, wszędzie dostępny. Posiada wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia firmy. Wystawiaj, pobieraj, wysyłaj, generuj - wszystko po jednym kliknięciu jest w systemie Bizin.pl. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zadbać o dokumenty w firmie.
Bardzo prosty i przyjazny interfejs. I co najważniejsze wszystko jest online.
Super system. Dział serwisowy pomagał w dostosowaniu systemu dla moich potrzeb pod Firmę Angielską. Jestem zachwycony.
50 192
zadowolonych klientów
Drogi Użytkowniku,
nasza strona korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie, bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki,
wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych takich jak adres IP czy zapisywanie i przechowywanie plików cookies
na Twoim urządzeniu oraz przekazywanie ich naszym partnerom technologicznym:
Google
i
Facebook w celu prezentowania
reklam spersonalizowanych. Więcej informacji na temat plików cookies
oraz polityki prywatności w serwisach Bizin.