Jak utworzyć nowe konto w systemie dla wspólnika bądź księgowej?
Zakładając konto firmowe w systemie BizIn możemy utworzyć dodatkowe konta dla użytkowników np. dla księgowej czy też dla pracownika z działu sprzedaży, ułatwi to nam sprawne zarządzanie firmą.
Aby dodać nowe konto w systemie należy:
wybrać “Moje konto” -> “Użytkownicy”
Naciskamy przycisk “Dodaj” i uzupełniamy dane nowego podmiotu po czym wciskamy przycisk “Zapisz”.
Wybieramy typ konta jaki przypisujemy do nowego użytkownika
Kolejną ważną czynnością jaką należy wykonać przy dodawaniu nowego użytkownika jest nadanie mu uprawnień do konta w zakładce “Uprawnienia”.
W zakładce “Inne parametry” przypisujemy do użytkownika magazyn oraz oznaczenia dokumentów.
Po uzupełnieniu wszystkich pól i nadaniu uprawnień wciskamy przycisk “Zapisz”.
Nowo dodany użytkownik będzie widoczny w “Rejestrze uprawnionych użytkowników”.
Bardzo prosty i przyjazny interfejs. I co najważniejsze wszystko jest online.
System działa intuicyjnie i niezawodnie. Praca na nim to czysta przyjemność.
Jestem bardzo zadowolona z usług. Czysto, jasno, przejrzyście i bezproblemowo.
Prosty, łatwy i przyjazny system z dostępem z każdego urządzenia (telefon, tablet, komputer). Nie martwię się o przechowywanie danych.
Profesjonalny system. Szczerze polecam.
Widać, że system dynamicznie się zmienia i obrasta w coraz to nowe funkcjonalności zachowując przejrzysty i czytelny interfejs. Zrezygnowaliśmy z tradycyjnego programu do fakturowania i nie żałujemy decyzji.
50 190
zadowolonych klientów
Drogi Użytkowniku,
nasza strona korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie, bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki,
wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych takich jak adres IP czy zapisywanie i przechowywanie plików cookies
na Twoim urządzeniu oraz przekazywanie ich naszym partnerom technologicznym:
Google
i
Facebook w celu prezentowania
reklam spersonalizowanych. Więcej informacji na temat plików cookies
oraz polityki prywatności w serwisach Bizin.